Descriere
Compania: UTILBEN
Domeniul: VÂNZĂRI PRODUSE ȘI SERVICII
$ads={1}
Rolul: AREA SALES MANAGER SERVICE
Locul: IAȘI
Tipul: FULL TIME ȘI PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
Cine suntem noi?
UTILBEN este o companie aflată în topul vânzărilor de utilaje din România, care și-a făcut loc între liderii din industrie grație unui mod de a face afaceri cu integritate și caracter. Acest model de business a fost creat și implementat de fondatorii acestei organizații, Ruben și Oana Marian, și transmis celor 100 de angajați. Cheia stă în oameni. La UTILBEN, ei se numesc super-eroi. Pentru că, în contextul potrivit, oamenii obișnuiți capătă puteri supranaturale!
Scopul nostru este să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România, prin puterea exemplului. Produsele UTILBEN poartă garanția calității, iar serviciile pe care le oferim poartă amprenta onestității și promptitudinii.
Viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN. Vom face asta prin dezvoltarea portofoliului de clienți și prin crearea de parteneriate puternice.
Misiunea noastră este ca angajații noștri să își atingă potențialul maxim, să devină adevărați super-eroi, prin crearea unui mediu propice de creștere și dezvoltare personală.
UTILBEN are o experiență de 15 ani în domeniu, timp în care a stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori de echipamente fiabile din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro pe an.
La UTILBEN, cu toții suntem pasionați de utilaje, iar echipa noastră este pe cât de numeroasă, pe atât de diversă. Avem colege care iubesc shopping-ul, drumețiile sau serile de jocuri. Băieții sunt îndrăgostiți de tehnologie, fotbal, muzică și, bineînțeles, motoare puternice. Doar lucrăm în industrie, nu-i așa? Super-eroii UTILBEN sunt plini de viață și prietenoși. Ai grijă, vei deveni unul de-al nostru de îndată ce vei trece pragul companiei!
Suntem o echipă unită și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în super-echipa noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri de la tine și să facem treabă bună împreună!
Pe cine căutăm?
Area Sales Manager Service înseamnă că vei realiza bugetul de after-sales, te vei asigura că termenele de execuție a lucrărilor de service sunt respectate și că beneficiem de un grad ridicat de satisfacție a clienților noștri. Rolul tău presupune creșterea portofoliului de clienți, precum și reducerea numărului de reclamații venite din partea clienților. Accentul trebuie să cadă pe promptitudine și performanță.
Responsabilitățile tale presupun prospectarea clienților din zona arondată, monitorizarea tehnicienilor și a calității lucrărilor efectuate, precum și verificarea respectării programărilor și gestionarea reclamațiilor într-un mod profesionist și eficient. Suntem interesați de cifra de afaceri realizată, de numărul de contracte încheiate și de numărul reclamațiilor rezolvate.
Pentru a deveni Area Sales Manager Service al UTILBEN, este necesar să ai studii superioare în domeniul tehnic, agrar, autovehicule rutiere sau sectoare conexe. Este important să ai minimum 3 ani de experiență în domeniul utilajelor agricole și de construcții. Totodată, este obligatoriu să ai experiență în prospectare și în vânzarea de servicii tehnice. Este imperios să cunoști limba română și limba engleză.
Persoana pe care o căutăm pentru rolul de Area Sales Manager Service este conștiincioasă și statornică. Trebuie să fii carismatic și diplomat și să te adaptezi cu ușurință la orice situație. O fire răbdătoare și un bun control emoțional sunt esențiale. Orientarea ta trebuie să cadă pe îndeplinirea de sarcini, într-o manieră eficientă și rapidă. Căutăm un coleg disciplinat, punctual și concentrat pe obținerea celor mai bune rezultate!
Responsabilitățile tale:
- Prospectarea clienților din zona arondată
- Monitorizarea tehnicienilor și calității lucrărilor
- Verificarea respectării programărilor
- Gestionarea reclamațiilor
- Gestionarea clienților
Beneficiile pe care ți le oferim:
Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți face bine treaba și pentru a obține rezultate excepționale. Întreg procesul de vânzare este simplificat, în sensul că nu va trebui să îți bați capul cu achizițiile, logistica, finanțarea sau postvânzarea, pentru că ai colegi care vor face toate astea pentru tine, astfel încât tu să te concentrezi doar pe clienții tăi.
La UTILBEN, încurajăm și recompensăm performanța. Acest lucru înseamnă că vei fi răsplătit financiar pe măsura reușitelor tale și vei primi un procent consistent din vânzările pe care le vei face. În plus, compania noastră încurajează dezvoltarea personală, așa că vei primi instruire de specialitate și te vei putea perfecționa în domeniile tale de interes, astfel încât să devii expert în mai multe domenii!
10 fundamente ale Culturii UTILBEN:
- Fiecare super-erou împărtășește viziunea companiei
- Valorile UTILBEN sunt esențiale pentru fiecare super-erou
- Recrutăm oameni care au potențial să devină super-eroi
- Crearea unui context în care oamenii să devină super-eroi
- Super-eroii au nevoie de independență și de flexibilitate
- Ne setăm obiective nerezonabile
- Întâlniri de planificare și prioritizare
- Celebrarea victoriilor
- Obiceiuri și tradiții
- Contribuție și voluntariat